REJESTRACJAW celu dokończenia rejestracji prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnego poniżej. „Udział stacjonarny – Kraków” został dodany do koszyka. Zamówienie Dane płatności Imię *Nazwisko *Numer telefonu *Adres e-mail *Stopień naukowy (opcjonalne)Specjalizacja (opcjonalne)Miejsce zatrudnienia (opcjonalne)Adres korespondencyjnyUlica *Kod pocztowy *Miasto *Kraj / region *Wybierz kraj/region…AfganistanAlbaniaAlgieriaAndoraAngolaAnguillaAntarktydaAntigua i BarbudaArabia SaudyjskaArgentynaArmeniaArubaAustraliaAustriaAzerbejdżanBahamyBahrajnBangladeszBarbadosBelauBelgiaBelizeBeninBermudyBhutanBiałoruśBoliwiaBośnia i HercegowinaBotswanaBrazyliaBrazzavilleBruneiBrytyjskie Terytorium Oceanu IndyjskiegoBułgariaBurkina FasoBurundiChileChinyChorwacjaCuraçaoCyprCzadCzarnogóraDalekie Wyspy Mniejsze Stanów ZjednoczonychDaniaDemokratyczna Republika KongaDżibutiEgiptEkwadorErytreaEstoniaEswatiniEtiopiaFalklandyFidżiFilipinyFinlandiaFrancjaFrancuskie Terytoria PołudnioweGabonGambiaGeorgia Południowa i Sandwich PołudniowyGhanaGibraltarGrecjaGrenadaGrenlandiaGruzjaGuamGuernseyGujanaGujana FrancuskaGwadelupaGwatemalaGwineaGwinea BissauGwinea RównikowaHaitiHiszpaniaHolandiaHolandia KaraibskaHondurasHongkongIndieIndonezjaIrakIranIrlandiaIslandiaIzraelJamajkaJaponiaJemenJerseyJordaniaKajmanyKambodżaKamerunKanadaKatarKazachstanKeniaKirgistanKiribatiKolumbiaKomoryKorea PołudniowaKorea PółnocnaKostarykaKubaKuwejtLaosLesotoLibanLiberiaLibiaLiechtensteinLitwaLuksemburgŁotwaMadagaskarMajottaMakauMalawiMalediwyMalezjaMaliMaltaMariany PółnocneMarokoMartynikaMauretaniaMauritiusMeksykMikronezjaMjanmaMołdawiaMonakoMongoliaMontserratMozambikNamibiaNauruNepalNiemcyNigerNigeriaNikaraguaNiueNorfolkNorwegiaNowa KaledoniaNowa ZelandiaOmanPakistanPanamaPapua-Nowa GwineaParagwajPeruPitcairnPolinezja FrancuskaPolskaPortorykoPortugaliaPółnocna MacedoniaRepublika CzeskaRepublika DominikańskaRepublika Południowej AfrykiRepublika ŚrodkowoafrykańskaRepublika Zielonego PrzylądkaReunionRosjaRumuniaRwandaSahara ZachodniaSaint Kitts i NevisSaint LuciaSaint Vincent i GrenadynySaint-BarthélemySaint-MartinSaint-Pierre i MiquelonSalwadorSamoaSamoa AmerykańskieSan MarinoSenegalSerbiaSeszeleSierra LeoneSingapurSint MaartenSłowacjaSłoweniaSomaliaSri LankaStany ZjednoczoneSudanSudan PołudniowySurinamSvalbard i Jan MayenSyriaSzwajcariaSzwecjaTadżykistanTajlandiaTajwanTanzaniaTerytoria palestyńskieTimor WschodniTogoTokelauTongaTrynidad i TobagoTunezjaTurcjaTurkmenistanTurks i CaicosTuvaluUgandaUkrainaUrugwajUzbekistanVanuatuWallis i FutunaWatykanWenezuelaWęgryWietnamWłochyWspólnota DominikiWybrzeże Kości SłoniowejWyspa BouvetaWyspa Bożego NarodzeniaWyspa ManWyspa Świętej HelenyWyspy AlandzkieWyspy CookaWyspy Dziewicze (USA)Wyspy Dziewicze (Wielka Brytania)Wyspy Heard i McDonaldWyspy KokosoweWyspy MarshallaWyspy OwczeWyspy SalomonaWyspy Świętego Tomasza i KsiążęcaZambiaZimbabweZjednoczone Emiraty ArabskieZjednoczone Królestwo (UK)Zaktualizuj kraj / regionWojewództwo / Region (opcjonalne)Numer Prawa do Wykonywania Zawodu (tylko lekarze)Numer PWZ (opcjonalne)Data urodzenia (opcjonalne)Dane do faktury (opcjonalnie)Nazwa firmy (opcjonalne)NIP (opcjonalne)Email firmowy (opcjonalne)Zgody Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym dla potrzeb realizacji szkolenia i przetwarzania ich przez DG Eventsfactory, ul. Lipowa 41a/10, 62-100 Wągrowiec, NIP 766 109 70 00; SANS SOUCI, Damian Gruszczyński, Ewa Maza sj. ul. Zakręt 16, 60-351 Poznań, NIP: 7792443773, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Europy nr. 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (opcjonalne) Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym w celach marketingowych i promocyjnych przez DG Eventsfactory, ul. Lipowa 41a/10, 62-100 Wągrowiec, NIP 766 109 70 00; SANS SOUCI, Damian Gruszczyński, Ewa Maza sj. ul. Zakręt 16, 60-351 Poznań, NIP: 7792443773, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Europy nr. 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (opcjonalne) Twoje zamówienie Produkt Kwota Udział stacjonarny - Kraków × 1 300,00 zł Kwota 300,00 zł Łącznie 300,00 zł Płatność online z PayU Przekierujemy Cię na stronę wyboru metody płatności. Płatność kartą z PayU Przekierujemy Cię do formularza danych karty. Blik Przekierujemy Cię na stronę wprowadzenia kodu BLIK. Zlecenie realizacji płatności: Zlecenie wykonuje PayU SA; Dane odbiorcy, tytuł oraz kwota płatności dostarczane są PayU SA przez odbiorcę; więcej Zlecenie jest przekazywane do realizacji po otrzymaniu przez PayU SA Państwa wpłaty. Płatność udostępniana jest odbiorcy w ciągu 1 godziny, nie później niż do końca następnego dnia roboczego; PayU SA nie pobiera opłaty od realizacji usługi.Płacąc akceptujesz "Zasady płatności PayU".Administratorem Twoich danych osobowych jest PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (60-166), przy ul. Grunwaldzkiej 186. więcej Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji transakcji płatniczej, powiadamiania Cię o statusie realizacji Twojej płatności, rozpatrywania reklamacji, a także w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na PayU.Odbiorcami Twoich danych osobowych mogą być podmioty współpracujące z PayU w procesie realizacji płatności. W zależności od wybranej przez Ciebie metody płatności mogą to być: banki, instytucje płatnicze, instytucje pożyczkowe, organizacje kart płatniczych, schematy płatnicze), ponadto podmioty wspierające działalność PayU tj. dostawcy infrastruktury IT, dostawcy narzędzi do analizy ryzyka płatności a także podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości. Twoje dane mogą zostać udostępnione akceptantom celem poinformowania ich o statusie realizacji płatności.Przysługuje Tobie prawo dostępu do danych, a także do ich sprostowania, ograniczenia ich przetwarzania, zgłoszenia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowania oraz do przenoszenia i usunięcia danych. Podanie danych jest dobrowolne jednak niezbędne do realizacji płatności, a brak podania danych może skutkować odrzuceniem płatności. Więcej informacji o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych przez PayU znajdziesz w Polityce prywatności PayU Ponieważ twoja przeglądarka nie wspiera JavaScriptu lub jest on wyłączony, upewnij się, że klikniesz przycisk Zaktualizuj koszyk przed złożeniem zamówienia. Możesz zapłacić więcej, niż jest podane powyżej, jeśli tego nie zrobisz. Zaktualizuj sumę Twoje dane osobowe będą użyte do przetworzenia zamówienia, ułatwienia korzystania ze strony internetowej oraz innych celów opisanych w naszej polityka prywatności. REGULAMIN POSTANOWIENIA OGÓLNE Organizatorem Konferencji “Korepetycje Urologiczne 2025” są firmy: Sans Souci Damian Gruszczyński, Ewa Maza sp. j. z siedzibą w Poznaniu, 60-351 Poznań, ul. Zakręt 16, KRS: 0000624779, NIP: 7792443773 DG EVENTSFACOTRY z siedzibą w Wągrowcu, 10, 62-100 Wągrowiec, ul. Lipowa 41a, NIP: 7661097000 Sprzedaż i płatności dokonywane przez platrofmę https://webinar-med.pl/korepetycje-urologiczne/ obsługiwane są przez firmę DG EVENTSFACOTRY z siedzibą w Wągrowcu, 62-100Wągrowiec, ul. Lipowa 41a, NIP: 7661097000, REGON: 572047234 Konferencji “Korepetycje Urologiczne 2025”, zwana w dalszej części Regulaminu Konferencją, odbywa się w terminie i miejscu wskazanym przez Sans Souci Damian Gruszczyński, Ewa Maza sp. j., zwanej w dalszej części Regulaminu Organizatorem. Uczestnikami Konferencji są lekarze specjaliści, diagności, studenci, rezydencji, pielęgniarki oraz osoby uprawnione do wystawiania recept lub osoby prowadzące obrót produktami leczniczymi oraz inne osoby związane zawodowo z tematyką Konferencji oraz przedstawiciele sponsorów. W ramach Konferencji będą odbywały się sesje naukowo-dydaktyczne, edukacyjne, warsztatowe, wystawa firm farmaceutycznych i sprzętowych oraz sesja plakatowa. Zakres merytoryczny sesji naukowo-dydaktycznych Konferencji jest w całości tworzony przez Komitet Naukowy, którego skład ustala Organizator. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu i miejsca Konferencji w przypadku uzasadnionym i po akceptacji Komitetu Naukowego. Przepisy niniejszego Regulaminu stanowią integralną część Zgłoszenia uczestnictwa w Konferencji i obowiązują wszystkich Uczestników. Oficjalny serwis internetowy Konferencji znajduje się pod adresem: https://webinar-med.pl/korepetycje-urologiczne/ Określone niniejszym Regulaminem prawa i obowiązki Uczestnika oraz Organizatora obowiązują wyłącznie w trakcie trwania Konferencji. ZASADY UCZESTNICTWA Warunkiem uczestnictwa w sesjach naukowo – dydaktycznych Konferencji jest zgłoszenie uczestnictwa poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie internetowej https://webinar-med.pl/korepetycje-urologiczne/ lub wypełnienie pisemnego zgłoszenia w biurze konferencji Organizatora w dniach trwania Konferencji oraz wniesienie opłaty konferencyjnej zgodnie z zamieszczonym na stronie Konferencji cennikiem opłat. Udział w sesjach naukowo – dydaktycznych Konferencji jest z płatny zgodnie z zamieszczonym na stronie Konferencji cennikiem. Koszt dojazdu Uczestnik pokrywa we własnym zakresie. W celu otrzymania Zaświadczenia potwierdzającego uczestnictwo w Konferencji, Uczestnik dobrowolnie i nieodpłatnie przekazuje Organizatorowi w formie pisemnej lub elektronicznej swoje dane osobowe. Dane niezbędne do wydania zaświadczenia to w szczególności: imię, nazwisko, adres e-mail, numer, specjalizacja, typ, oraz nazwa miejsca pracy. Przekazane dane są przechowywane przez Organizatora i podlegają Ustawie z 10 maja 2018 roku o Ochronie Danych Osobowych (RODO). Zgodnie z Ustawą z 10 maja 2018 roku o Ochronie Danych Osobowych (RODO), Organizator nie przekazuje, nie sprzedaje i nie użycza zgromadzonych danych osobowych Uczestników innym osobom lub instytucjom. Dane osobowe podane przez Uczestnika (imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mailowy, rok urodzenia) traktowane są jako informacje poufne i służą tylko i wyłącznie do celów komunikacji pomiędzy Uczestnikiem a Organizatorem Konferencji. SPOSOBY PŁATNOŚCI ZA TOWARY W ramach Usługi PayU Operator płatności obsługuje: Płatności dokonywane w drodze przelewów elektronicznych, obejmujące płatności bezgotówkowe w pieniądzu polskim dokonywane w drodze przelewów internetowych, Płatności dokonywane w drodze przelewów tradycyjnych dokonywanych poza siecią Internet lub innych przelewów elektronicznych, Płatności dokonywane przy użyciu kart płatniczych, obejmujące płatności bezgotówkowe w pieniądzu polskim dokonywane kartami płatniczymi, które zostały dopuszczone przez banki do realizacji transakcji w środowisku internetowym, Płatności dokonywane za pomocą innych metod udostępnionych przez Operatora płatności, umożliwiających spłatę zobowiązań Kupujących wobec Sprzedających. Wykaz form płatności udostępnionych w ramach Usługi Płatności Kartami Płatniczymi: Karty organizacji Visa: kredytowe i z odroczoną płatnością debetowe biznesowe Karty organizacji MasterCard: kredytowe i z odroczoną płatnością debetowe biznesowe kredytowe Maestro CZAS REALIZACJI ZAMOWIENIA Czas realizacji zamówienia wynosi do dwóch dni roboczych. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego i zaksięgowaniu wpłaty (dotyczy udziału stacjonarnego w konferencji), uczestnik otrzymuje mail potwierdzający rejestrację oraz dane dostępowe do transmisji online. Uczestnicy stacjonarni pakiet informacji organizacyjnych i agendę spotkania otrzymają do 7 dni przed rozpoczęciem Konferencji. REKLAMACJE I ZWROTY Uczestnik ma 14 dni na zwrot/odstąpienie od umowy bez podania przyczyny bądź odniesienie się do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, art. 27 Za reklamacje i zwroty odpowiada firma DG EVENTSFACTORY z siedzibą w Wągrowcu, ul. Lipowej 41a/10, 62-100 Wągrowiec Wszelkie reklamacje Uczestników Konferencji wobec Organizatora powinny być zgłaszane w formie pisemnej listem poleconym na adres siedziby Organizatora. Reklamacje Uczestników Konferencji mogą być zgłaszane nie później niż w terminie 7 dni od dnia zakończenia Szkolenia. Aby anulować rejestrację lub reklamować udział w Konferecnji, należy przesłać pisemny wniosek do Biura Organizacyjnego Sans Souci pod adresem biuro@sans-souci.pl. Proszę zwrócić uwagę, że refundacja zostanie dokonana po zakończeniu Konferencji, a kwoty kar będą odejmowane od kwoty zwrotu. Opłata rejestracyjna podlega zwrotowi określonemu poniżej. Anulowanie / Zwrot zapłaty Koszt anulacji Przed 31 stycznia 2025 r. 30% Od 31 stycznia do 31 marca 2025 r. 70% Od 1 sierpnia 2025 r. Brak zwrotów POSTANOWIENIA KOŃCOWE W przypadku, gdy Konferencja nie odbędzie się z przyczyn niezależnych od Organizatora, uczestnikowi nie przysługuje prawo do odszkodowania lub zwrotu jakichkolwiek opłat związanych z uczestnictwem. Wysłanie zgłoszenia rejestracyjnego oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Uczestników, które mogą zostać zagubione, zniszczone lub skradzione podczas Konferencji. Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za dokonane przez siebie zniszczenia na terenie obiektów, w których prowadzone są jakiekolwiek działania związane z cyklem kursów medycznych. Organizator Konferencji: Sans Souci Damian Gruszczyński, Ewa Maza sp. j.DG Eventsfactory Damian Gruszczynski Przeczytałem/am i akceptuję regulamin * Kupuję i płacę Wyczyść zamówienie